5 минути за четене

Всъщност Селин просто искаше да се оправи малко

юли 2019
Всъщност Селин просто искаше да се оправи малко.

Селин започва с KUMON, когато е в 3-ти клас. При постъпване в началното училище всичко изглеждало наред, тогава още нямало домашни работи и никой не забелязвал, че Селин има проблеми с математиката. Едва след смяна на учителите е станало ясно, че Селин няма усет за числата. По препоръка на един стар училищен приятел, който майка ѝ бе срещнала случайно, днес 11-годишното дете дойде при госпожа фон Пюклер, инструктор в учебния център KUMON във Франкфурт-Вестенд.
 
Селин сама забеляза бързо, че става все по-добра. Това прави впечатление и на съучениците и на нейните учители. Учителите бяха в началото много скептични, но когато установиха бързите успехи, дойдоха първите въпроси за KUMON от тяхна страна.
 
Но не само оценките се подобряваха от срок на срок, самочувствието на Селин също нарасна и амбицията ѝ беше събудена. Междувременно тя е мотивирана да учи и то по собствена инициатива, и иска да получава добри оценки. "При  задачите с умножение в училище винаги съм най-бързата" разказва тя, подсмихвайки се.
 
"Толкова е хубаво да се вижда как се е променила и колко е горда със себе си." разказва майката на Селин със сълзи от вълнение в очите.
 
Селин разказва, че преди изобщо не е харесвала математиката. Изпитвала страх от изваждането. Затова почти се отказала от KUMON! Междувременно тя наистина се радва и очаква задачите с радост.
 
В училище в момента изучават събиране на дроби, а в учебния център тя вече се опитва да решава задачи с изваждане на дроби.  "Може би по-късно ще следвам математика и ще стана учителка!"
 
Какво харесват майката и дъщерята в KUMON?
 
"Не е задължително винаги да се разбира всичко веднага," обяснява Селин. "Най-често ми помага разглеждането на примери, тогава е много лесно! Всъщност исках да стана малко по-добра - но сега съм МНОГО по-добра!" добавя тя, сияейки. KUMON толкова ѝ харесва, че дори вече е разработила собствени KUMON упражнения за малкия си брат.
 
"Страхотно е постоянството, което се концентрира напълно индивидуално върху детето. Ежедневното повтаряне, също и през ваканциите, доведе до успех. Селин не се страхува вече от задачи и изпити. Важно е обаче също и това, родителите да участват в работата вкъщи, и да съпътстват и осъзнават напредъка в обучението. За Селин е много важно също така и отношението към учителя, а с госпожа фон Пюклер хармонията е гарантирана!" разказва майката. Преди тя купувала тетрадките за упражнения и се опитвала с помощта на моливи да обясни например 5 + 2. Тя се ядосваше, когато не ѝ се удаваше. "Днес е съвсем различно. На практика става почти от само себе си!"