- Начало
- Английски
Програмата по английски КУМОН
Програмата по английски КУМОН
Програмата по английски КУМОН цели да изгради мотивацията и уменията на ученика, за да може да се занимава с радост с оригинални английски текстове от всякакъв вид, да ги чете и да ги разбира.Нашите ученици, които могат да започнат от двегодишна възраст, учат въз основа на своите способности, независимо от възрастта и училищното ниво. Развиват способността за самостоятелно обучение - всеки със своя собствен ритъм. Едва когато една тема е добре разбрана и ученикът се чувства удовлетворен, се преминава към следващата тема.
Учениците започват от една индивидуална начална точка, която бива проверена и установена по време на безплатния първоначален разговор.
Моето дете е на...
Нашите ексклузивни, лесно разбираеми материали, ни дават възможност да ги приспособим към всеки ученик, да развием максимално способността му за самостоятелно обучение и да поощрим прогреса му в придобиването на знания по този нов език.
Започва се с повтарянето на нови думи, като трудността се увеличава с всяко следващо ниво, докато се стигне до четенето на английски на оригинални текстове в най-горните нива.
Учениците градят върху способностите, придобити в предходните нива, което осигурява задълбочено разбиране и умение да прилагат наученото на практика. Нашите материали включват учебник и аудио материали за всяко ниво, посредством които учениците следват една ефикасна ежедневна система на обучение: прослушват аудиозаписа и повтарят това, което са чули.
С КУМОН програмата по английски детето започва от приятно за него ниво. Индивидуалната за него отправна точка бива определена посредством безплатен входящ тест.
Искам да помогна на детето си да...
Обучението в КУМОН представлява една солидна база за успешно учене занапред. С КУМОН установявате, че първите образователни преживявания на Вашето дете са позитивни и че то разполага с ценни умения, като концентрация, способност за решаване на проблеми и издръжливост, които са му необходими, за да напредне по-нататък.
Нашата програма не само е проектирана с цел от самото начало да създава едно много позитивно отношение към ученето, но и да предоставя на децата основата, която им е необходима, за да напреднат към едно сравнително по-високо ниво.
Инструкторът първоначално установява как се справя детето Ви с възприемането на английския аудио диск и как реагира на кратки указания. Така инструкторът разбира веднага как вашето дете може да започне да се мотивира и да напредне, дори и ако няма никакви предишни познания по английски.
Посредством английски песнички, които подбуждат любопитството, детето Ви чува думи и изречения от аудио диск и ги повтаря. Така развива умението си да разбира говорима реч. Илюстровани съпровождащи помагала подпомагат възприемането. По този начин Вашето дете се сдобива с първоначален речник от думи и усвоява съвсем естествено структурите на изречението, както при изучаването на майчиния език. Писмените указания и символи мотивират малчуганите да работят внимателно и старателно. Така се развива тяхната концентрация и способност да остават съсредоточени, както и учебните навици, които ще са им от полза в училище и в други области на живота им.
По-нататък детето Ви се научава да чете и да пише, и усвоява граматиката на компактни и специално разработени за него нива на обучение. Първоначално слуша текстовете на аудио диска и подобрява способността си да разбира писмена реч посредством все по-сложни текстове за четене на английски. От самото начало, многостранно напътвано от въпросите към текста, се научава да подхожда самостоятелно към поставените задачи и да се справя компетентно с текстовете.
На всяко ниво от курсовете по английски за деца учениците развиват способностите, с които са се сдобили на предишните нива. Така изграждат едно задълбочено разбиране.
Искам да помогна на детето си да...
Учениците се сдобиват с доверие в собствените си сили и забелязват, че могат да стигнат по-далеч от преди.
КУМОН създава едно цялостно удоволствие от четенето на английски. Детето Ви ще се осмели да чете все повече и повече английски текстове и ще изгуби страха от тях. Много от завършилите при нас ученици разказват, че дори и след края на програмата четат с удоволствие книги на английски.
При първоначалната консултация се установяват настоящите способности на всеки ученик, и на тази база - независимо от възрастта му - се определя отправната точка, от която вашето дете може да започне да учи с мотивация.
Вашето дете работи ежедневно с аудио диск, повтаряйки това, което чува на него и гледайки придружаващото помагало, за да бъде подпомогнато усвояването на информацията. Посредством ежедневния интензивен контакт с езика - често наричан „потапяне в езика“ - вашето дете усвоява речника и синтаксиса по съвсем естествен начин, както при изучаването на майчиния език; изгражда се един усет за езика. Писмените указания и символи („учителят“ в материалите) окуражават вашите деца да работят внимателно и прилежно. Така се развива тяхната концентрация и способност да остават съсредоточени, както и учебните навици, които ще са им от полза в училище и в живота.
Тогава детето Ви съзнателно асимилира граматиката, която му се представя в една компактна форма. По-късно детето Ви ще се обърне към четива, чиито размер и сложност нарастват постепенно. На най-високите нива на програмата Вашето дете се наслаждава в КУМОН на четенето на английски на оригинални текстове. Продължава да прослушва ежедневно аудио диска, за да се развива постоянно неговото усвояване на говоримата и писмената реч. Напътствано от въпросите, то се научава да филтрира информацията от текста и да усвоява текстовете по компетентен начин.
На всяко ниво от курсовете по английски за деца учениците развиват способностите, с които са се сдобили на предишните нива. Така те изграждат едно задълбочено разбиране.
Искам да помогна на детето си да...
Но Вашето дете не учи само английски: Методът КУМОН учи и на универсални умения като концентрация, издръжливост и внимателно наблюдение, както и на способността за самоконтрол и коригиране на собствените грешки. По този начин ежедневното учене с КУМОН допринася като цяло за едно добро отношение към ученето и работата, които ще са от полза за Вашето дете в училището и в професионалния му живот по-нататък.
Посредством работата с много и разновидни текстове мотивираме учениците да обогатят знанията си по най-различни теми. Благодарение на своите езикови познания, те са в състояние да прибягнат към най-актуалните сведения за темата, която ги интересува, на английски език.
Не им преподаваме, а им даваме съвети, за да открият „учителя“ в материала. Най-важният приоритет за нас е самостоятелното учене, то представлява най-важният елемент на метода КУМОН.
Ако за вас е важно детето Ви да учи самостоятелно, то КУМОН е правилният метод за вас!
Курсовете по английски на КУМОН помагат на учениците да развият едно позитивно отношение към ученето на английски. В първоначалния разговор се установяват настоящите способности на всеки ученик, и на тази база - независимо от възрастта му - се определя отправната точка.
Впоследствие вашето дете слуша ежедневно пасажи от аудио диска, следейки текста паралелно в помагалото, като по този начин се осигурява пълно разбиране на текста.
Посредством ежедневния интензивен контакт с езика Вашето дете усвоява речника от думи и синтаксиса по съвсем естествен начин, както при изучаването на майчиния език, изграждайки усет за езика.
Писмените указания и символи окуражават вашето дете да работи внимателно и грижливо. Така се развива неговата концентрация и способност да остава съсредоточено, както и добрите учебни навици, които впоследствие ще са от полза на детето не само в училище, а и във всякакви подобни ситуации в живота му.
След придобиването на един основен речник от думи, усвояването на синтаксиса и попълването на евентуални пропуски, програмата предлага сбита граматика.
В по-горните етапи се набляга все повече на четенето на английски. В началото се започва с кратки истории и нехудожествени текстове, като постепенно нивото се завишава, за да се стигне до четенето на сложни литературни текстове в оригинал.
Продължава да слуша ежедневно аудио диска, за да усвои правилното произношение и постоянно да развива усвояването на говоримата и писмената реч.
Напътствано посредством въпроси, детето Ви се учи да филтрира сведенията от даден текст, сдобивайки се по този начин с едно високо равнище на компетентност при боравенето с текстове.
На всяко ниво от курсовете по английски за деца учениците развиват способностите, с които са се сдобили на предишните нива. Така те изграждат едно задълбочено разбиране и подсилват способността си за самостоятелно учене.
Какви материали предлага частната езикова гимназия КУМОН?
Плъзнете с пръст, за да видите повече
Слушане
На ниво 7А учениците чуват първоначално отделни думи. При думата „dog“ се чува на заден план лаенето на куче, при думата „truck“ - бръмченето на мотор, така че първата среща с английския език да е почти толкова естествена, колкото изучаването на майчиния език.
Това доставя радост от ученето и буди любопитството. На ниво 6А се появяват първите числа, както и цветовете и новите прилагателни. На ниво 5А учениците чуват цели изречения и ги повтарят. При упражненията с избиране трябва да покажат правилната картинка, което укрепва разбирането им на говоримата реч.
Посредством интензивното, ежедневно упражняване с диска децата развиват едно чисто и ясно произношение.
Четене и писане
След копирането на думи в ниво 4А и писането на думи в ниво 3А, на ниво 2А учениците се упражняват да пишат изречения самостоятелно. Сдобиват се с първоначалните си умения за коригиране. И на трите нива децата упражняват разбирането на писмена реч, като свързват думите с картинки посредством линии.
Последователността, в която биват въвеждани отделните съгласни, гласни и звукови комбинации, е съобразена така, че учениците да усвоят добре нюансите в начина на изписване и изговор - нещо, което правят използвайки всички сетива. По-нататък започват да слушат по два урока на ден, повтарят чутото и четат на глас, докато пишат упражненията си.
Основи на ежедневната комуникация
Учениците си изграждат един богат речник от думи и се радват на повишената си способност за изразяване на чужд език. Синтактичните структури, които се разглеждат в следващите нива, се запечатват в паметта посредством интензивната работа с материала, тоест посредством ежедневното „потапяне в езика“ - много слушане, повтаряне, писане и четене на глас. Така чуждият език започва да се доближава до майчиния.
Синтаксис
Посредством модулния принцип учениците развиват способността си да съставят самостоятелно изречения. С нарастването на обема на писмените домашни учениците тренират своята издръжливост. На ниво Е се въвеждат миналите времена, а на ниво F учениците научават един нюансиран начин на изразяване, посредством въвеждането на модалните глаголи „can“, „may” и „should”.
Ученето продължава да е интуитивно, като учениците подражават на примерите, слушат много и повтарят чутото, като диалозите стават малко по-дълги. По този начин се сдобиват с една добра база за свободно говорене.
За да могат да отговарят на въпросите към разказите, които четат, учениците упражняват паметта си и се научават да търсят целенасочено в текста. Развиват четивна грамотност, акуратност и внимание към детайлите.
Граматика
За да усвоят ефикасно граматическите структури, и на това ниво учениците слушат ежедневно по два урока от аудио диска, повтарят чутото и четат на глас упражненията си, докато ги правят.
Текстовете от световноизвестни книги (например „Алиса в страната на чудесата“, „Пътешествията на Гъливер“ и „Питър Пан“) се обобщават в рамките на едно упражнение. Така учениците се научават как един текст може да бъде сбит до най-важните си елементи и как да разпознават същественото.
Цялостно разбиране на писмена реч
Текстовете за четене на нива J, K и L съдържат не само произведения от световната литература („Пинокио“, „Островът на съкровищата“, „Оливър Туист“), които учениците четат, но и нехудожествена литература от различни тематични области. Отговаряйки на въпроси към съдържанието, учениците боравят интензивно с текстовете, учат се да работят структурирано, да филтрират информацията, да се съсредоточават върху ключовите сведения и да отговарят на въпросите внимателно и акуратно. Учениците усвояват структурите, слушайки ежедневно текстовете за четене от диска.
Четене и разбиране на оригинални текстове
И на това ниво въпросите към съдържанието водят до интензивна работа с текстовете и изграждат способността на учениците да схващат съдържанието и структурата на текста. Учениците разширяват своята четивна грамотност и се научават да си вадят заключения за значението на дадена дума от контекста.
Програмата приключва с един откъс от „Големите надежди“ на Чарлс Дикенс. Но контактът с езика не трябва да бъде прекратен: завършилите курсовете по английски за деца на КУМОН се преодоляват страха си от английските текстове и продължават да четат произведения и текстове на този език.
Как работи КУМОН?
Учениците в КУМОН центъра по математика и английски пишат домашно вкъщи всеки ден и посещават два пъти седмично най-близкия до тях КУМОН учебен център. Там предават задачите, които са решили вкъщи, и взимат новите задачи до следващия ден на посещение в образователния център.За решаването на ежедневните задачи са необходими около 30 минути на предмет, което може да варира индивидуално. В учебния център учениците решават задачите си под наблюдението на ръководителя на учебния център. Престоят в учебния център дава възможност на КУМОН инструктора да им предостави подкрепата, която им е необходима за ученето, и да се увери, че напредват добре.

30 минути в КУМОН

Посещение в учебния център
Учениците идват веднъж или два пъти седмично в учебния център, за да може инструкторът да ги наблюдава и да ги подкрепя при развиването на способността им да учат самостоятелно.

Домашна работа
Домашните се пишат ежедневно и се маркират и поправят преди посещението в учебния център.

Занимание с работните листи
Учениците работят върху задачите, които е избрал инструкторът, за да се развият уменията им и да напредват с увереност.

Указания от инструктора, в случай, че е необходимо
Инструкторите наблюдават учениците и ги напътстват, когато е необходимо, за да намерят „ключа“ в материалите.

Маркиране и само-коригиране на работните листи
Асистентите маркират работата, а учениците я поправят веднага, ако е необходимо, като така се укрепва учебния процес.

Постигане на оптимални резултати
Всичко е поправено, всичко е правилно: За нас е важно всеки ученик да се прибере вкъщи с усещане за успех и така да бъде мотивиран да се впусне в следващото предизвикателство.


